Vše o nákupu

1. Jaké jsou termíny odeslání a dodání zboží?

TERMÍN ODESLÁNÍ 24 HODIN
Zboží, u kterého je uveden termín odeslání "IHNED", odesíláme nejpozději následující pracovní den po Vaší objednávce.

Vaši objednávku dostanete následující pracovní den po odeslání zásilky (platí pro zásilky v ČR).

OSTATNÍ TERMÍNY ODESLÁNÍ
Termíny uvedené u zboží představují lhůtu v pracovních dnech - v této lhůtě objednané zboží odešleme. Termín odeslání je obvykle kratší než uvedené lhůty.

Termíny odeslání a doručení jsou uvedeny u jednotlivých položek zboží. Pokud objednávka obsahuje zboží s různými termíny odeslání, bude odeslána v termínu, který odpovídá nejdelšímu uvedenému termínu odeslání.


2. Jak postupovat při nákupu?

1. Vyberte si zboží, zadejte požadované množství. Pokud jsou uvedeny, zvolte požadovanou velikost a provedení a klikněte na "přidat do košíku". Pečlivě vyberte požadovanou velikost.

2. Můžete pokračovat přidáním dalšího zboží.

3. Kdykoli můžete kontrolovat obsah objednávky kliknutím na "košík" - zde můžete upravit množství zboží nebo položku vymazat. Zde je také uvedena cena dopravy.

4. Pokud chcete objednávku uzavřít a odeslat, pokračujte na stránce Nákupní košík kliknutím na "další". Na následující stránce se zaregistrujete (pokud u nás nakupujete poprvé) nebo vyplníte své registrační údaje.

5. Na následujících stránkách vyplňte požadované informace, nutné k vyřízení objednávky, zvolte způsob dopravy a platby a objednávku odešlete. Odesláním objednávky vyjadřujete souhlas s obchodními podmínkami.

6. E-mailem dostanete kopii Vaší objednávky. Potvrzení objednávky společně s termínem odeslání dostanete co nejdříve. V den odeslání zboží dostanete e-mailem informaci o odeslání, společně s číslem zásilky. Průběh vyřizování objednávky můžete kdykoli kontrolovat po přihlášení na svůj účet.


3. Jak zvolit správnou velikost?

Pokud máte potíže s určením správné velikosti zboží, použijte tabulky velikostí v záložkách na každé stránce zboží nebo v horním menu. Tabulky velikostí zobrazíte kliknutím na příslušnou značku.


4. Jak objednat potisk?

Pokud je zboží vhodné pro potisk, je tato informace uvedena u položky zboží.U přílušného zboží zvolte "Jak objednat potisk" a postupujte podle návodu na objednání potisku.

V případě jakýchkoli nejasností s objednávkou potisku nás kontaktujte, případně můžete také připsat požadavek na potisk do poznámky před odesláním objednávky.


5. Jsou jiné možnosti objednání (telefonicky, e-mailem...)?

Kromě klasického způsobu objednání v e-shopu (přidáním zboží do košíku, vyplněním osobních údajů a odesláním objednávky) můžete objednat také:

TELEFONICKY: po-pá mezi 9-16 hod. na tel. 728372453

Pro telefonickou objednávku si připravte údaje o objednávaném zboží, adresu pro doručení zboží a případně e-mailovou adresu (abychom Vám mohli zaslat informace o odeslání zboží).

E-MAILEM: nonstop - email pro příjem objednávek je objednavky@fotbalovy-obchod.cz

V e-mailu uveďte údaje o objednávaném zboží (celý název, kód, případně odkaz na zboží, požadovanou velikost a barvu), adresu pro doručení zboží, telefon.

PROSTŘEDNICTVÍM ONLINE PODPORY: kliknutím na symbol ONLINE PODPORA můžete odeslat zprávu nebo přímo komunikovat s operátorem.

Ve zprávě uveďte údaje o objednávaném zboží (celý název, kód, případně odkaz na zboží, požadovanou velikost a barvu), adresu pro doručení zboží, telefon.

 
Pro všechny způsoby objednání platí obchodní podmínky.


6. Jaké jsou způsoby dopravy a platby?

Zboží bude doručeno zvoleným dopravcem obvykle následující pracovní den po odeslání.

Cena dopravy:

DPD nebo GLS - 129 Kč . Při objednávce vyšší než 3000,- Kč neúčtujeme dopravné.

Česká pošta: 159 Kč.

PLATBA
Platba dobírkou

Zboží je odesíláno NA DOBÍRKU - zboží zaplatíte při převzetí v hotovosti.


7. Jak mohu využít věrnostní body?

Za každý dokončený nákup dostane registrovaný zákazník příslušný počet bodů, které odpovídají částce slevy. Při nákupu bez registrace se body nepřičítají.

Počet bodů (výše slevy v Kč) je uveden u každé položky zboží. Body jsou přičteny po uhrazení objednávky. Aktuální stav věrnostních bodů zjistíte po přihlášení k Vašemu účtu, kde je také můžete převést a uplatnit při úhradě další objednávky.

Vaše body (slevu) můžete uplatnit při příštím nákupu. Sleva nemůže být vyplacena v hotovosti.

JAK POSTUPOVAT PŘI VYUŽITÍ VĚRNOSTNÍCH BODŮ

1. Ihned po převzetí zboží a připsání Vaší platby za zboží Vám odešleme e-mail s informací, že věrnostní body byly připsány k Vašemu účtu.

2. Věrnostní body můžete převést kdykoli (můžete převést body za jednotlivou objednávku nebo sbírat body z více objednávek a převést tak vyšší částku).

3. Pokud chcete využít věrnostní body, přihlašte se k Vašemu účtu (budete potřebovat e-mail a heslo, které jste zadal/a při registraci. Pokud jste nakupoval/a bez registrace nebo heslo neznáte, přejděte na tuto stránku, heslo Vám znovu zašleme.)

4. Po přihlášení k Vašemu účtu přejděte na stránku Věrnostní body. Zde najdete přehled věrnostních bodů, které máte k dispozici. Pokud chcete body ihned použít, klikněte na řádek "Klikněte zde pokud chcete převést..." Body budou převedeny na slevový kupon v uvedené hodnotě.

5. Přehled vystavených slevových kuponů najdete na stránce Slevové kupony.

6. Pokud chcete uplatnit slevu při nákupu, zadejte kód slevového kuponu do příslušného pole na stránce s přehledem objednaného zboží před odesláním objednávky. Sleva Vám bude odečtena.


8. Co jsou "Moje oblíbené" a "Moje vybavení"?

Pokud chcete použít tyto funkce, přihlaste se nebo se zaregistrujte.

K Mým oblíbeným můžete přidat zboží, které se Vám líbí, a které si např. chcete v budoucnu koupit. Přehled oblíbeného zboží bude k dispozici po přihlášení k Vašemu účtu.

Do přehledu Moje vybavení můžete přidat libovolné zboží. Seznam můžete kdykoli zobrazit a upravovat na stránce Vašeho účtu. Přehled oblíbených položek můžete také ve formě odkazu zaslat na několik e-mailových adres, což můžete využít například pro doporučení vhodného vybavení Vašim spoluhráčům apod.


9. Výhody - proč nakupovat u nás?

EXPRESNÍ DOPRAVA
Zboží odesíláme přepravní službou DPD nebo GLS nebo  Českou poštou. Doručení Vaši zásilky následující den po odeslání.

DOPRAVA ZDARMA
Při objednávce vyšší než 3000,- Kč neúčtujeme dopravné.

ODESLÁNÍ ZBOŽÍ
Zboží, u kterého je uveden termín odeslání "IHNED", odesíláme nejpozději následující pracovní den po Vaší objednávce. Zboží dostanete následující pracovní den po odeslání.

Obvykle následující pracovní den po objednání dostanete e-mailem potvrzení objednávky s informací o termínu odeslání zboží nebo přímo avízo odeslání (sdělení, že zboží bylo odesláno).

REGISTRACE K ZASÍLÁNÍ NOVINEK
Můžete se zaregistrovat k zasílání nabídkových e-mailů, které zasíláme max. 12x ročně. Registrovat se můžete při založení účtu.

VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud Vám nebude vyhovovat velikost, barva... dodaného zboží, rádi Vám zboží vyměníme. Postup při výměně nebo vrácení je uveden v odstavci "Jak postupovat při výměně, vrácení...".

PODPORA
Obraťte se na nás s jakýmkoli dotazem na náš sortiment - telefonická a online podpora je Vám k dispozici denně od 8 do 22 hodin. Telefonickou podporu můžete také využít k objednávání zboží.


VĚRNOSTNÍ PROGRAM
Za každý uskutečněný nákup Vám připíšeme body, které můžete využít jako slevu na další nákup.

V předvánočním období připravujeme speciální akce, dárky a výhodnější podmínky pro výměnu nebo vrácení zboží.


DORUČENÍ ZBOŽÍ A PLATBA
Můžete zvolit úhradu zboží v hotovosti při převzetí (dobírka) - neriskujete jako při platbě předem.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Vaše osobní údaje jsou chráněny podle platných zákonů ČR. Jsme registrováni u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Zaručujeme, že Vaše osobní údaje nebudou zneužity v rozporu s platnou legislativou nebo v rozporu s Vašimi požadavky.


10. Proč se registrovat k zasílání novinek e-mailem?

Pokud se zaregistrujete k zasílání novinek e-mailem, budeme Vám e-mailem zasílat informace o novinkách, slevách a akcích v našem e-shopu. E-maily zasíláme nejvýše 12x ročně.

Jako poděkování za registraci k zasílání novinek e-mailem Vám ihned zašleme emailem slevový kód pro uplatnění slevy na Váš první nákup.

Přihlásit se můžete na libovolné stránce (dolní část).


11. Jak udržovat zakoupené zboží?

Následující informace o materiálech a jejich údržbě jsou uvedeny na každé faktuře, přiložené k zásilce. Rádi Vám také poradíme telefonicky nebo e-mailem.

info

info


12. Jak postupovat při výměně, vrácení zboží nebo reklamaci?

Postup při výměně nebo vrácení zboží:
Do 14-ti dnů po převzetí zašlete e-mailem nebo poštou oznámení o vrácení zboží. Do 14-ti dnů po zaslání tohoto oznámení zašlete zboží, které chcete vrátit (vyměnit).

1. zboží zašlete obyčejnou poštou na adresu:
R. Hájek, Fojtka 79, 463 31 Chrastava Zboží můžete také osobně předat po předchozí dohodě.

2. K zásilce přiložte kopii faktury - zde připište, zda chcete zboží vyměnit nebo vrátit platbu. V případě výměny uveďte údaje zboží, které požadujete jako náhradu. Můžete požadovat výměnu za stejné zboží v jiné velikosti nebo barvě, případně výměnu za jiné zboží.

3. Při vyřizování požadavku na výměnu/vrácení zboží můžete využít také zákaznické centrum.

Postup při vyřízení:
Výměnu zboží nebo vrácení platby provedeme ihned po provedení kontroly zaslaného zboží, případně podle dodacích možností konkrétního zboží.

V případě, že zboží bude použité, poškozené apod., mohou být skutečně vynaložené náklady odečteny od vrácené částky za zboží.

Výměna za zboží s odlišnou cenou je považována za novou objednávku - k zásilce bude účtováno poštovné a odečtena částka původně zakoupeného zboží a poštovného (v případě nižší ceny bude rozdíl vrácen).

Postup při reklamaci:
Zboží můžete reklamovat v záruční lhůtě 24 měsíců od převzetí.

1. Reklamované zboží zašlete kompletní (tak, jak Vám bylo odesláno - např. obě kopačky, i když reklamujete jen jednu) obyčejnou poštou na adresu:
R. Hájek, Fojtka 79, 463 31 Chrastava
Reklamované zboží musí být vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.

2. K zásilce přiložte kopii faktury - zde připište, zda v případě kladného vyřízení (uznání) Vaší reklamace chcete zboží vyměnit nebo vrátit platbu za zboží. V případě výměny uveďte údaje zboží, které požadujete jako náhradu. Můžete požadovat výměnu za stejné zboží, případně výměnu za jiné.

3. Při vyřizování reklamace můžete využít také zákaznické centrum. Detailní informace o výměně/vrácení nebo reklamaci zboží najdete v obchodních podmínkách.


13. Jak jsou chráněny osobní údaje?

Ochrana dat kupujících a registrovaných uživatelů je plně v souladu se zákonem číslo 101/200 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Veškeré osobní informace, které jsou nutné k vyřízení objednávky kupujícího, jsou používány pouze pro potřebu provozovatele a nejsou poskytovány v žádné podobě nikomu jinému. Objednávky kupujících jsou archivovány.
Kupující nebo registrovaný uživatel dává odesláním objednávky nebo registrací souhlas s tím, že osobní údaje a údaje o nákupech budou shromažďovány a používány.

Zasílání nabídkových emailů je podmíněno souhlasem se zasíláním těchto emailů. Registraci lze ji kdykoli zrušit. Nabídkové e-maily jsou zasílány nejvýše 12x ročně a řídí se podle zákona č. 480/2004.
Provozovatel je registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod číslem 00031171. Detailní informace o ochraně osobních údajů najdete také v obchodních podmínkách.

Provozovatel je oprávněn poskytnout třetím stranám souhrnné statistické informace o zákaznících, návštěvnosti, obratu a podobné. Tyto statistiky neobsahují žádnou informaci, která by umožnila identifikovat jednotlivé zákazníky. Provozovatel poskytne takové informace portálu Heureka.cz. V rámci smluvní dohody, podle pravidel a s pověřením ÚOOÚ, zasílá Heureka.cz anonymní e-mailový dotazník, týkající se spokojenosti zákazníka, na jehož základě vznikají recenze daného internetového obchodu "Ověreno zákazníky". Heureka.cz se zavazuje uvedené e-mailové adresy nepředávat třetí straně, nepoužívat je k dalším účelům, a do 30-ti dnů je odstranit ze své databáze.

Informace o zpracování a ochraně osobních údajů (GDPR)


14. Jaké jsou obchodní podmínky?

Plné znění Obchodních podmínek najdete zde. Obchodní podmínky jsou v souladu se vzorovými obchodními podmínkami Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Aktuální znění obchodních podmínek včetně formulářů pro odstoupení od kupní smlouvy a reklamačního formuláře (ve formátu pdf) odesíláme jako přílohu emailu, který dostanete ihned po odeslání objednávky.


15. Máte k dispozici katalogy sortimentu?

Katalogy části sortimentu si můžete prohlédnout a stáhnout na stránce Issuu.com


TOPlist    optimalizace PageRank.cz